måndag, september 25, 2017

Lifvet

Det är så jäkla kul på jobbet nu. Vi lanserar massa nytt och jag (bland många andra) får vara med och säga hur saker och ting ska fungera och vara och se ut. Typ "vill ha den här funktionen", "vill kunna ändra storlek på den här rubriken", "vill att de ska se ut så här för användarna" och sånt. Det är så kul! Så inspirerande och utvecklande! Att få vara med och skapa funktioner på en sajt som så många besöker och använder och tycker till om. Testa nya saker, för första gången i historien, och experimentera vad som funkar. Testa vad användarna verkar tycka om. Att vara med och skapa nya beteenden hos massa massa människor i Sverige. 

Jag är så himla himla glad över mitt jobb just nu. Jag är så himla glad att jag får förtroende! 
Och som bonus efter en intensiv och utvecklande dag kommer jag hem till världens sötaste gulligaste underbaraste barn och en kille som jag fortfarande, fem år och ett barn senare, tycker är het och snygg och rolig och intressant. Yey för livet just nu!

Inga kommentarer: