onsdag, mars 13, 2013

Sömnbrist men rätt nöjd ändå

I går somnade jag på soffan. Vid halv nio ungefär. Vi skulle kolla på en film, men efter att vi tvingats spola tillbaka tre gånger eftersom jag inte hängde med i handlingen lade vi ner det. Tre minuter senare sov jag. Vaknade först 23.30 när A väckte mig och sa att jag skulle gå och lägga mig i sängen i stället.
Kan lugnt säga att jag var i behov av sömn. Funderade ett tag på om jag var på väg att bli sjuk, men tror att det var rester från helgens dåliga sömn som jag tog igen. På en natt.

Förutom tröttheten är allt fint ändå. Det slog mig när jag var ute och rökte förut att jag har ett himla bra liv ändå. Om jag skulle behöva önska mig något så skulle jag ha problem att komma på något. Jag menar, jag är lycklig och A fick jobb. Det var det jag önskade mig förut.
Dessutom hägrar Lissabon. Om en vecka är vi där. Och det späder onekligen på känslan av ett bra liv.

Inga kommentarer: