onsdag, juni 11, 2014

När det inte blev som jag tänkt

Det är nu jag ska skriva vilken fantastiskt och innehållsrik dag det blev i går ändå, men då skulle jag ljuga. Efter att jag rasat här nedanför grät jag en liten skvätt över ... ja, min maktlöshet, över att världen är dum eller något sådant. Det var länge sedan jag grät av frustration och tydligen tog det så mycket energi att jag somnade. Med kläder och smink och allt och sov där tills klockan var halv tolv!

Resten av dagen var som ett töcken. Jag fyllde den med mycket mobilspel och innan B kom via på kaffe hade jag inte gjort ett skit vettigt. Inte ens gått utanför dörren.
Sedan åt vi middag på restaurang eftersom det är Restaurangdagarna här nu (=billigare priser) och jag ville kompensera för morgonens fadäs. Sedan somnade jag på soffan i en timme igen och såg slutligen på någon kriminalserie på tv. 
Oh du spännande liv, du är nästan värd en självbiografi. Ha!

Inga kommentarer: