torsdag, maj 15, 2008

Hoppsan hejsan, en ny mobil!

8 kommentarer:

mamaMill sa...

haha, har du redan fått skatteåterbäringen eller? ;)

malin sa...

Snygg! Synd att det är en svennemobil bara.

Tesa sa...

Snygg!! :) har kikat på den å den verkar bra oxå!!;) roligt med nytt!

Matilda sa...

Mille: Ja, typ i alla fall. En lång historia...

Malin: Jag låtsas att jag inte hörde det där.
Och förresten så tyder ditt uttalande på att du aldrig någonsin provat en SonyEricsson. Gör du det ångrar du dig snabbt. Jag lovar!

Tesa: Visst är den! Mega-super-snygg. Och sa jag att den va snygg också? =)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Me like! Fast naturligtvis inte lika läcker som min nya ericsson ;-)

Matilda sa...

Pernilla: Fast det tror jag inte på förrän jag har sett den.

Petra sa...

Men hallå, vad heter denna fina modell? :D

Matilda sa...

Petra: Hmmm.. W350 tror jag. Snygg är den i alla fall. (Känns som om jag har sagt det några gånger nu!)