måndag, april 09, 2007

Jag blir en kärring när jag blir stor

Så säger mina vänner i alla fall som jämförde mig med en lokal-kändis-kärring. Tack för den!
Såg just bilderna ni pratade om i lördags... Och måste tyvärr säga att jag ser vissa likheter. Bred och stor käft som jag och lite liknande ögon. Dessutom har jag säkert den där trista förbannat fula frisyren när jag blir gammal. Suck.
Jag blir en kärring!

(Får se det positivt. Hon är en erkänd politiker och vissa förutspår att hon blir hög tupp/höna inom EU. Kan kanske gå med på den biten... Möjligtvis.)

5 kommentarer:

malin sa...

Haha, jag har också tänkt på den likheten! Som en äldre mor till dej. Men det betyder ju inte att du går samma, ganska snåriga, åldrande till mötes som hon.

Matilda sa...

Malin: Nä, jag kommer inte att gå samma åldrande till mötes. Jag kommer att bli snygg som gammal! ;P

mamaMill sa...

När blev Naucler ful?! Hon är av en äldre generation, väldigt stilig egentligen ycker jag. Skulle hon levt nu (ja det gör hon ju, men som ung alltså :p) så skulle hon nog vara top modell :D

Matilda sa...

dramaqueen: Nja, hon är inte ful, men heller inte snygg... Toppmodell betvivlar jag.
Fast det blev ju på ett vis en söt komplimang till mig =) Hahaha! (Det gäller att ta åt sig av allt, även om det inte är menat så... Blir så mycket roligare då!! Haha!)

mamaMill sa...

Det VAR menat som en komplimang! För att lite dämpa den där stämpeln jag tydligen gett dej nu :p