måndag, oktober 26, 2009

Bildkavalkad – min inspiration

Börjar bli en tradition det här. Att lägga upp sinnessjukt snygga bilder typ en gång i månaden. Kanske ska få en egen kategori till och med.
Det här inspireras jag av just nu. Varsågoda och njut!

Photobucket
Håret, klänningen, känslan, solkatterna.
Photobucket
Det magiska ljuset.
Photobucket
Idén och känslan.
Photobucket
Det blåa. Känslan.
Photobucket
Det grafiska och det röda.
Photobucket
Akvarell.
Photobucket
Idén.
Photobucket
Rörelsen och ljuset.
Photobucket
Kate Moss, känslan och uttrycket.
Photobucket
Skorna.
Photobucket
Skålarna. Jag vill ha dem.
Photobucket
Fiskfjällen, färgen och bildens ljus.
Photobucket
Tatueringarna.
Photobucket
Idén, känslan och klänningen.
Photobucket
Bilden. Budskapet.
Photobucket
Bilden och känslan.
Photobucket
Stylingen, kläderna, håret och det röda läppstiftet.
Photobucket
Det grafiska och färgen. Bilden.
Photobucket
Känslan. Mörkret.
Photobucket
Känslan och idén.
Photobucket
Bilden och idén.
Photobucket
Regnet och blixten.
Photobucket
Belysningen och färgerna.
Photobucket
Håret.
Photobucket
Stövlarna.
Photobucket
Bilden, ljuset och känslan.
Photobucket
Idén att blanda svartvitt och färg.
Photobucket
Känslan och budskapet.
Photobucket
Skorna och känslan.
Photobucket
Bilden, mönstret och guldet.
Photobucket
Färgerna och bilden.
Photobucket
Det enkla men ändå makalöst snygga.
Photobucket
Idén och färgerna.

3 kommentarer:

Ojsan sa...

De där röda skorna är vansinnes-snygga! Jag såg dom förut nånstans har jag för mig. To die for.

Matilda sa...

Jepp, de är skitsnygga. Jag har stulit bilden från någon blogg som jag tyvärr inte minns men som jag i alla fall besökt den senaste månaden. Kanske du har sett dem där? =)

Blue Harvey sa...

Jag vill också ha en dator med lite klotter på :3