fredag, mars 07, 2008

Avslöjar inte vad jag lyssnar på

Apropå inget alls. Den där msn-funktionen där man kan aktivera "det här lyssnar jag på" är något jag aldrig skulle använda mig av.
Inte för att jag skäms för MIN musiksmak. Snarare för att jag skäms för pojkvännens...

Ett smakprov. Random på musikspelaren:

Jack Johnson - Upside down - Min låt, jättebra.
Tommys - Främling - Inte min låt!
Caroline af Ugglas - En del av mitt hjärta - Min musik.
AC/DC - Highway to hell - Kanske inte mitt förstahandsval.
ZZ Top - Party on the patio - Inte min musik.
Vengaboys - Kiss sun don't shine - Det är INTE jag som laddat ner den.
Garth Brooks - Wild Horses - En av pojkvännens favoriter. Inte min.
The Hellacopters - Time got no time to wait for me - Min låt.
Sten & Stanley - Tillsammans - Kommentarer överflödiga.
REM - At my most beautiful - Min musik.
Dolly Parton - Two doors down - Pojkvännens låt.

Och så där fortsätter det. Man kan ju konstatera att musiken är något vi i alla fall inte har gemensamt.

4 kommentarer:

Petra sa...

Hihi, vilken härlig blandning! :D

Matilda sa...

Det finns mer... Det där var bara en liten liten del av mångfalden.
Brukar säga att ALLA, och då menar jag alla, kan hitta något de gillar i vår skivsamling.

Nilla nill@hotmail.se sa...

Garth Brooks är ju kung ju! =) Hihi.

Matilda sa...

Pernilla: Tesa försöker också tuta i mig det, men det går inte. Garth Brooks är inte kung.