tisdag, juli 17, 2007

Ni bara måste se det här

Apropå humor. Nu vet jag vad riktig humor är. Åh herregud, säger jag bara. Jag har fortfarande kramp i magen.

Hittade världens roligaste grej på Calle Schulmans blogg. Jag vet inte säkert, men tror att det också är han som ligger bakom texterna till den otroligt "spektakulära, dekadenta och helt galna festen", med Calles egna ord.
Länge sedan jag skrattade så mycket.

Fan vad jag är elak.
Men å andra sidan skulle jag skratta lika mycket om gamla bilder på mig fick en lika sjukt rolig text.


Update: Det är en av killarna som var med på festen som skrivit texterna själv. Känns genast mer legitimt att skratta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, ja det var roligt. man vet ju själv hur det är att titta på gamla bilder på sig själv... *hua*

Matilda sa...

Petra: Visst var det roligt?!