torsdag, juli 12, 2007

Mitt jobb är sååå jobbigt

Fan vilken jobbig sommar jag har. Hah.
Jobbar antingen tredagarsvecka eller så är jag arbetsledare. Och när jag varken gör det ena eller det andra har jag semester. Helt sjukt ansträngande, eller kanske inte?

Den här veckan jobbar jag kväll - hästpasset med andra ord. Men i och med att jag var ledig måndag och tisdag och har firmafest på fredag blir det ... TVÅ hela dagar jag måste jobba kväll. På hela sommaren. Skrattretande.

På fredag kommer, som sagt, dessutom belöningen för den ansträngande sommaren: Firmakalas. Yey. Längtar redan.

2 kommentarer:

mamaMill sa...

URSÄKTA!? jag ska tala om för dej hur det är att jobba jag :P jobbade 2 kvällar, 4 mornar och nu är jag ledig EN dag, i morron! se jobb igen.. Nice, eller hur? :D Men det ska väl klirra i kassan också så ^^

Matilda sa...

Mirrorgirl: Vi ska alla den vägen vandra. Jag har haft min beskärda del av långa arbetspass, många helger, långa kvällar och allt skit. Men nu när jag blivit gammal i gamet har jag tydligen kommit upp mig... hahaha!