tisdag, augusti 27, 2019

Klänning och stenar som faller

Mitt i all flytt, bästa kompis som gifter sig, chefande på jobbet och flyttstäd och och och så har ångesten över bilhelvetet gnagt i mig. Den skulle vara besiktad senast 31 augusti och rutan är fortfarande sprucken som vi fick anmärkning på. 
Jag hade kommit på den akuta lösningen: Ställa av bilen och lösa rutan till våren. Vi har ändå ingen parkeringsplats nu och kan inte hålla på och parkera där vi bodde förut under vintern eftersom vi måste flytta den under städdagar hela vinterhalvåret. 
Detta har gett mig så mycket ångest och dåligt samvete och ångest och ångest igen. Över att jag liksom inte fixat ruthelvetet på ett helt år. Och liksom är en jävla slacker som aldrig tar tag i saker. Blä. 

Hur som helst. När jag kollade upp hur man skulle ställa av bilen kunde jag logga in via nätbanken och komma åt alla registeruppgifter och märkte då till min glädje att jag inte behöver besikta bilen förrän sista september! Jag har därmed en hel månad på mig att fixa det nu. Och nu är ju liksom flytten och allt med den över och bröllopet är över och alla andra grejer som har varit inplanerade och har tagit tid är över. 
Så många stenar som föll från min mage. Så jävla skönt. 

Bröllopet var för övrigt helt jävla magiskt. Sjukt kul och fint och allt. Och jag höll tal trots att jag inte hann skriva det innan. Och hade en klänning på mig som jag trivdes i. Hade ångest över klänningen också innan, men kände mig fin sen till slut. 
Fan, nu vänder livet. Känner ni det?





Grönt är skönt. Det är det jag alltid har sagt. 

5 kommentarer:

Hanna sa...

Jättefin klänning ju! Och skönt med besiktningen och nya lägenheten.
Är så dålig på att kommentera men gillar iaf att du fortfarande bloggar då och då.

Anonym sa...

Och jag är dålig på att svara på kommentarer! Men tack!
Jag kan tydligen inte ens logga in så jag kan svara nu. Knas!

Lava Showan sa...

Jag heter Anna Erickson från Stockholm - Sverige, jag är högskolelärare av yrke. Detta är en väldigt glad dag i mitt liv på grund av den hjälp Dr.Oduduwa gjort för mig, som hjälpte mig att återställa kärlek och förtroende med min ex man tillbaka med sin magi och kärlek stavdelning aktivering.
Jag var gift i mer än 6 år, det var så hemskt eftersom min man verkligen lurade, lurade på mig och också han letade efter ett sätt att skiljas med mig, jag berättade för min vän Jennifer om min relationskris och hon rådde mig att kontakta en Love Spell Caster, jag trodde inte kärleksförtryck tidigare, men jag har läst bra vittnesbörd online blogg, för två dagar sedan när jag kom över Dr.Oduduwa-kontakt (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com) i en liknande blogg som denna här läste jag kommentarartiklar om hur Dr.Oduduwa hjälpte så många människor med magiska kärleksformer att få tillbaka ex kärlekspartner och han hjälpte också till att fixa trasiga förhållanden. Den här artikeln som jag läste på en blogg var till stor hjälp, så många människor är glada i sitt förhållande / äktenskap som lever idag. Jag skickar snabbt e-postmeddelande till {dr.oduduwaspellcaster@gmail.com} Jag förklarade min mans situation för honom och sökte sedan hans hjälp, men till min överraskning sa Oduduwa att han skulle hjälpa mig med mitt fall och här firar jag nu för att min make är helt kärleksfull och omtänksam för alltid.
Min man Anderson vill alltid vara med mig och kan inte göra någonting utan att presentera mig. Jag gillar verkligen mitt äktenskap nyligen efter spellunchen, allt fungerar bra för mig och make, vilket är en fantastisk fest. Jag kommer att fortsätta på internet att dela detta vittnesbörd till alla här för att också söka hjälp för att återställa familjen idag och erkänna att Dr.Oduduwa verkligen är en verklig flyktstafel. Du behöver hjälp Jag rekommenderar Oduduwa. Han är det enda svaret på dina familjeproblem, det är dessutom perfekt i stavkärlek locka till ny kärlek, Win Ex-älskare tillbaka, magi STÄLLA Jobbfrämjande, stavskydd, stava affärsframgång, stavning för att få önskad jobbmöjlighet, STAV för att vinna spel och vinna Lottery-nummer. kontakta honom också på sin direktkontakt (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)

Unknown sa...

Jag bor och arbetar i Storbritannien. Mitt liv är tillbaka !!! Efter 2 år med trasigt äktenskap lämnade min man mig med två barn, jag kändes som att avsluta allt, jag begick nästan självmord eftersom han lämnade oss med ingenting, jag var känslomässigt nere allt detta medan. Tack vare en stor stava caster som heter Dr Ilekhojie som jag träffade online som förde min man tillbaka till mig. På en trogen dag, när jag bläddrade på internet, stötte jag på flera vittnesbörd om Dr Ilekhojie. Vissa vittnade om att han tog tillbaka sin ex-älskare, vissa vittnade om att han återställer livmodern, botade cancer och annan sjukdom, tack! Ilekhojies kontakta gethelp05@gmail.com eller ring +2348147400259

Diana Hanganut sa...

När jag hittade Dr. Ogume, var jag i desperat behov av att föra tillbaka min exälskare. Han lämnade mig för en annan kvinna. Det hände så snabbt och jag hade inget att säga i situationen alls. Han dumpade mig bara efter 3 år utan förklaring. Jag kontaktar Dr. Ogume via hans kontakt och han berättade för mig vad jag behöver göra innan han kan hjälpa mig och jag gjorde vad han berättade för mig, efter att jag hade gett vad han ville, han kastade en kärlek för att hjälpa oss att komma tillbaka tillsammans. Strax efter att han gjorde sin förtrollning började min pojkvän att skicka mig igen och kände mig hemsk för det han gjorde mig igenom. Han sa att jag var den viktigaste personen i hans liv och det vet han nu. Vi flyttade in tillsammans och han var mer öppen för mig än tidigare och han började spendera mer tid med mig än tidigare. Ända sedan Dr Ogume hjälpte mig är min partner väldigt stabil, trogen och närmare mig än tidigare. Jag rekommenderar starkt Dr. Ogume till alla som behöver hjälp. E-post: ogumenspellcaster@gmail.com. du kan kontakta honom för något av följande problem:
1) Kärleksformer
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässor
4) Giftermål
5) Bindande stav.
6) Uppdelningar