tisdag, april 17, 2012

Fråga fråga fråga!

Jag tror att jag bara en gång under den här bloggens livstid haft en frågerunda. Plus att jag har känt att jag kanske inte har delat med mig av mitt liv den senaste tiden. Inte så mycket, inte så ärligt. Det känns som att det finns massor att berätta, bara att jag inte riktigt vet vad.
Därför tänkte jag lämna öppet för frågor nu. Vad vill ni veta? Undrar ni något? Fråga fråga fråga!
Om ni har några frågor alltså.

Annars fortsätter jag med mitt vanliga rantande.

7 kommentarer:

R sa...

Om du tänker 5 år fram. Hur skulle du vilja att ditt liv ser ut då? Med jobb, familj, boende osv.. :)

Mirijam sa...

Vad är det bästa resp det sämsta som hänt det senaste halvåret?

minahistorier sa...

Vad är det bästa/sämsta med Åland?

Matilda sa...

Yey! Frågor!
Ska svara så fort jag kan!

Erica sa...

När ska vi hinna träffas ;-D?? Saknar dig <3

J sa...

Hur gick det med gubben på taket? Slutade han förfölja dig sen?

fröken sa...

Hur går det med killen? Och hur stor är åldersskillnaden, för jag menar mellan mig och karln min är det 13 år och det spelar ingen som helst roll så det ska man aldrig bekymra sig över! Om inte ena är 14 och andra 27 då kanske :)