fredag, oktober 08, 2010

Dagens klädutmaning



I dag valde jag brallorna som rent fysiskt låg längst ner i byxhögen. Mina gamla röda jeans som var riktiga favvisar för ... tre år sedan. Har väl inte använt dem på två år kanske och tyckte verkligen att det var dags nu.
Till det en svart t-shirt och mitt bästa halsband just nu, från Vila.

Så, röda byxor börjar ju bli poppis igen och om jag bara skulle sy in dem lite nertill är de nog okej. Slutsats: De får stanna i garderoben.

För övrigt borde jag öva på det här med att ta bild på mig själv. Hur jag än gör blir det mongo.

3 kommentarer:

Ida sa...

Kul att du tycker tavlan på första bilden var fin ^^ Den gillar ja med, ibland kan man få till de.
klart du får läsa bloggen :) Jag brukar tjuvkika ibland på din ^^

Nilla nill@hotmail.se sa...

åååh vad jag gillar att följa med i garderoben! jag ger mig sjutton på att du kommer va snyggast i stan, oavsett vad du hittar underst ;)

du ser inte alls mongo ut, tvärtom!

Matilda sa...

Aina: Så bra! Ska läsa då!
Nilla: Haha, tur att någon uppskattar det i alla fall. Jag vet inte hur det är med alla andra nämligen. Och
tack för komplimangen.
Och jo, bilderna blir lite mongo eftersom jag aldrig får med hela mig på bild. Hur jag än gör.
Hur gör modebloggare egentligen?