lördag, augusti 23, 2008

Och ännu en uppdatering av köket


Jag vet att ni troligen är sådär lagom intresserade av att se varenda liten detalj ta plats i köket, men jag kan faktiskt inte hålla mig. Det händer ju grejer hela tiden nu. Hyllplan på plats, kaklet fogat...
Snart är det dags att kakla vid vedspisen och sätta den på plats. Också ska lådorna monteras och skåpluckorna ska på skåpen.

Sen är det baske mig bara lister och annan skit så är köket komplett. Och ja, el och vatten då förstås. Bagateller.

Snart ska jag sticka till bygget en sväng innan det blir dags för långdusch och typ en timmes fix inför bröllopet. Stryka klänning, platta håret och allt som ska göras.
Sedan ska jag njuta av att se L och J gifta sig. Och pojkvännen är bestman.
Lovar lägga ut en bild på min söta klänning i morgon.

4 kommentarer:

malin sa...

Jag är både intresserad och nyfiken. Så fortsätt uppdatera med interiörbilder (och exteriör för den delen)så snart du så flyttat en spik!

Matilda sa...

Malin: Åh tack. Du låter mig få fortsätta in i fördärvet. Härligt!

Tesa sa...

Ja jag är oxå såå nyfiken på hur det ser ut.. så många bilder och uppdateringar tack!! ;) är ledig ons,tors och fredag så kanske jag även kan kika ut nån dag..

Matilda sa...

Tesa: Det kommer mera. Så fort jag har något mera att bjuda på. Ska just klä på mig och åka dit! Och ja, ta med dig arbetskläder och kom hit! =) Ha!