måndag, oktober 15, 2007

Var ska jag börja?

Orkar inte skriva allt det jag inte haft tid att skriva under veckan. Har kort sagt jobbat arslet av mig med dagar på minst, observera ordet MINST, tolv-timmars-dagar varje dag. Utom igår då. Då jobbade jag bara sex timmar, men då var det ju trots allt söndag...
Är trots det oförskämt pigg. Hade världens utmaning på jobbet förra veckan och det kändes som att jag rodde det i hamn. Hela veckan blev därför på något vis rolig. Utmaningar är roliga!

I övrigt har jag sagt hej och hejdå till min pojkvän, så mycket mer har det inte hunnit bli när han också har haft en mastodontvecka. Får ta igen det den här veckan.

Och katten mår bra. Hon hittades vid gamla lägenheten av de som bor där nu – de ringde och pojkvännen hämtade. Mager som en krake, men annars vid god vigör. Går mest och spinner hela dagarna. Hon har inte vågat sig ut en enda gång hittills, vilket känns skönt. Vill kanske vara inne när hon varit ute i nästan tre månader!

Så hann jag med ett 60-årskalas också. Var trevligt, men samtidigt lite jobbigt. Detaljerna orkar jag inte dra.
Annars inte så mycket. Längtar till utlandet. Första veckan i december drar vi! Fy fan va skönt! =)

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Ja va bra! Nu vet ni att leta vid gamla lägenheten nästa gång också, fast vi hoppas ju att hon ska stanna hemma nu..

Matilda sa...

Vi har ju letat där i tre månader, utan att hon kom dit... Verkar trots allt inte som ett så säkert kort. =)

Men nu ska hon förhoppning stanna hemma. Inget mer spring för den damen!