måndag, november 06, 2006

Alldeles underbart

Förutom hemska förkylningen som hängt i ett släptåg när jag var hem-hem så har jag haft det alldeles..., alldeles..., alldeles UNDERBART!
Det var länge sen jag shoppade så mycket, träffade så många söta syskonbarn, hängde så mycket med mina systrar, umgicks så mycket med mamma och pappa, pratade om så intressanta saker med mormor, gullade så mycket med M:s lilla baby och skrattade så mycket med mina älskade vänner! En helt klart perfekt hemmavistelse.

På kalaset på lördagen söp vi oss allihopa rödvinsfulla och snackade skit. Blev rejält påverkad och så där lite lobotomerad, eller med andra ord trög i huvudet. Men de andra fick goda skratt åt mig i alla fall... haha!

Herregud va jag saknar alla mina vänner hem-hemma. S utbrast under kvällen mitt i alla skrattsalvor att hon saknade mig massor. Och det kändes som om hon verkligen menade det. Jag saknar henne också.
Men vi halvt bokade in en midsommar hemma hos mig i år igen. Åka traktorsläp till midsommarstången och snipa på sjön! Alla är såååå välkomna hit!

Inga kommentarer: